Next stop: United States of America - Reisverslag uit State College, Verenigde Staten van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu Next stop: United States of America - Reisverslag uit State College, Verenigde Staten van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

Next stop: United States of America

Blijf op de hoogte en volg Coen

12 September 2013 | Verenigde Staten, State College

Hoi!

Even heb ik zitten twijfelen of ik wel een dagboek wil bijhouden deze keer. Het kost namelijk redelijk wat tijd. Uiteindelijk er voor gekozen om het toch te doen, omdat de reacties die je krijgt erg leuk zijn en je later met plezier kunt terug lezen wat je allemaal hebt beleefd.

Het is alweer de laatste stop van het Global Hospitalilty Management Program (GHMP). Één semester in Hong Kong, één semester in Maastricht en nu het laatste semester in de Verenigde Staten. Voor dit laatste semester vertrekken we met de hele groep naar State College. State College is een studentenstad die voornamelijk bestaat uit the Pennsylvania State University. Het zal je dan ook niet verbazen dat hier ruim 45.000 studenten wonen. Van deze 45.000 studenten wonen er ongeveer 35.000 op de campus (University Park). Dit is dus ruim vier keer Reusel en dat alleen op de campus!

Het afgelopen semester in Maastricht is voorbij gevlogen. Ik heb een erg leuke tijd gehad in Maastricht en het was leuk iedereen weer te zien. De zomervakantie nog wat bijverdiend, zodat er in Amerika weer kan worden genoten van alle leuke dingen die het te bieden heeft. Ik ben er klaar voor!

Inmiddels ben ik al even in de United States, maar over mijn reis en de eerste weken vertel ik in het volgende verslag meer. Ik houd jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, State College

Coen

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 23889

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Stage in de Verenigde Arabische Emiraten

22 Augustus 2013 - 23 December 2013

Studeren in de Verenigde Staten

02 September 2012 - 18 Januari 2013

Studeren in Hong Kong

13 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Stage in London

Landen bezocht: