10 weken voorbij - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu 10 weken voorbij - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

10 weken voorbij

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

31 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Als eerste iedereen die een berichtje heeft geplaatst, bedankt hiervoor!

Er zijn al weer 10 weken voorbij en we zitten dus al weer op de helft. Nu heb ik een weekje vakantie en 22 april kom ik voor 6 dagen richting Nederland.

Maargoed, hieronder ga ik wat vertellen over de laatste 3 weken.

Op het werk gaat alles zijn gangetje. Heb het nog steeds naar mijn zin. Supervisor is paar dagen vrij geweest en toen mocht ik haar taken overnemen, wat erg leuk en leerzaam was.

Ook ben ik op introductie geweest. Dit waren 2 dagen waar alles van het bedrijf werd uitgelegt. Erg interresant en veel te weten gekomen. Ook wat trainingen gehad en mijn certificaat voor deze 2 dagen gehaald. Ook health and safety certificaat gehaald ( waarover ik eerder heb verteld ).

Naast het werk is het ook nog steeds gezellig. Weer een aantal dingen gedaan. Zo zijn Hans en ik in Hyde Park geweest en zijn we in Fun Park geweest. ( Dit is een heel groot gebouw vol met gokautomaten, bioscoop, bowlingbanen enz. ). Hier hebben we ook rondje gebowld. De ouders van Sophie zijn hier ook geweest en we hebben met hen een drankje gedaan in "De Hems".

Verder zijn afgelopen weekend mijn ouders hier geweest. Dit was erg gezellig. We hebben ook verschillende dingen gedaan. Zo zijn we langs mijn werk gegaan, St. Pauls, Britisch museum, The O2, Madame Tussaud en HMS Belfast. Ook heb ik ze nog Piccadilly Circus en Chinatown laten zien.

Gisteren ben ik met Hans naar de musical the phantom of the opera geweest en vandaag gaan we met een aantal nederlanders naar een Hollandse avond. Dus dat zal ook zeker gezellig worden. Ik ga nog even genieten van mijn vakantie en tot de volgende keer!


  • 02 April 2010 - 16:33

    Mama:

    Hoi Coen,

    Als eerste wensen wij jou ook heel fijne paasdagen daar in londen samen met Sophie. Het was vorige week een gezellig weekend waar we met plezier aan terug denken. Heel fijn om je weer eens te zien, leuke dingen gedaan en lekker bijgekletst. Tot hoor eens, groetjes van ons allemaal.

    mama

  • 09 April 2010 - 20:56

    Harrie En Toos:

    Hoi Coen .
    En wordt het al voorjaar in Engeland ? Hier wel eindelijk.
    Ik heb begrepen dat er iets is geboekt voor Marloes en Linda. Maar eerst kom je nog even naar huis. Misschien zien we je dan nog. Veel plezier in Engeland en geniet ervan.
    Groetjes tante Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Coen

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 23933

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Stage in de Verenigde Arabische Emiraten

22 Augustus 2013 - 23 December 2013

Studeren in de Verenigde Staten

02 September 2012 - 18 Januari 2013

Studeren in Hong Kong

13 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Stage in London

Landen bezocht: