Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Reusel, Nederland van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Reusel, Nederland van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

Weer terug in Nederland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

26 Juli 2010 | Nederland, Reusel

Hallo Iedereen,

Het avontuur zit er weer op en inmiddels ben ik alweer een tijdje thuis in Reusel. De 5 maanden zijn erg snel voorbij gegaan en ik kan terug kijken op een ontzettend leuke tijd.

Zo heb ik een leuke afwisselde stage gehad. Het was niet mijn eerste keus om in een cateringbedrijf te gaan stagelopen, maar ik vond het zeker een hele leuke ervaring. Ook ben ik blij dat ik met Sophie en Hans samen in een appartement heb gewoond en we hebben een mooie tijd gehad in Londen.

De laatste dagen in Londen heb ik nog moeten werken en zaterdag zijn mijn vader en broertje me op komen halen. We hebben nog een klein beetje sightseeing gedaan en zijn vervolgens mijn spullen op gaan halen. Met z'n allen nog even wat gegeten bij de MAC en vervolgens met de taxi verder gegaan naar het station, waar we mooi optijd waren voor de trein. In Brussel zijn we nog even verdwaald, maar uiteindelijk toch goed thuis aangekomen.

Toen ik thuis aankwam was er nog wat familie en natuurlijk was het leuk om iedereen weer te zien.

Dit is mijn laatste berichtje voor deze reis en ik wil dan ook iedereen bedanken voor de leuke berichtjes en tot mijn volgende reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Reusel

Coen

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 23933

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Stage in de Verenigde Arabische Emiraten

22 Augustus 2013 - 23 December 2013

Studeren in de Verenigde Staten

02 September 2012 - 18 Januari 2013

Studeren in Hong Kong

13 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Stage in London

Landen bezocht: