Druk..met vanalles en nog wat! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu Druk..met vanalles en nog wat! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

Druk..met vanalles en nog wat!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

07 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!
Het is alweer een behoorlijk tijdje geleden dat ik een reisverslag heb geplaatst, dus hier weer een update.

Er is vanalles gebeurd en moet even goed nadenken waar te beginnen.
In mijn 'verplichte' weekje vakantie hier een aantal leuke dingen gedaan. Zo zijn we met 5 stagiaires van onze school naar een Hollandse avond geweest, wat super gezellig was. Allemaal nederlanders, nederlandse muziek en dronken in de taxi naar huis. Een avond die we niet meer zullen vergeten!

Verder begon het hier ook super mooi weer te worden ( wat nu helaas weer over is ). En ben ook met Hans naar Holland House feest geweest. Dit was buiten op trafalgar square en met optredens van o.a. di-rect. Ook was hier eten zoals nederlandse kaas, friet, kroketten, frikandellen, stroopwafels, poffertjes, amstelbier en tulpen. Supermooi weer en er gezellig!

Vervolgens ben ik voor een paar dagen naar Nederland geweest, wat uiteindelijk nog een hele opgave was door de aswolk. Gelukkig trein kunnen boeken en veilig aangekomen in NL! Hier een bezoekje gebracht aan de kapper, mijn oude werk, Neterpop / verjaardag van mijn zusje en nichtje gevierd en intakegesprek gehad in Maastricht. ( Wacht nog steeds op de uitslag ).

Vervolgens was het de planning om dinsdagavond weer met de trein terug te gaan, maar deze had ik gemist en heb toen overnacht in Brussel. De volgende morgen eerste trein terug naar London en rechtstreeks door naar mijn werk. 's Avonds gaan uit eten met mijn lerares en alle andere stagiaires en de volgende dag bezoek van mijn lerares op het werk.

En toen was het alweer koninginnedag. In dit weekend bezoek gehad van Marloes & Linda. Vrijdagavond koninginnedag gevierd in de Nederlandse pub. Verder zijn we naar Camden Town geweest. Nou hier kijk je je ogen uit er is zoveel te zien, erg leuk! Ook zijn we nog bij de London Brigde Experience geweest en toen zat het weekend er al weer op!

's Avonds gaan eten met Sophie en Hans, want we waren alledrie vrij, wat niet zo vaak voorkomt. Bij een eettentje geweest waar alle drank 50% off was, dus wij maar fles champagne besteld.

En nu is het alweer weekend en volgende week ga ik beginnen op een andere afdeling: hospitality. Zal hierover de volgende keer meer vertellen. Op het werk gaat alles trouwens ook nog goed hoor. De klant heeft zijn budget gehalveerd, waardoor er behoorlijk wat veranderingen plaats (gaan) vinden. Maar dit is ook weer leerzaam.

Het verslag is wat langer geworden dan gepland, maarja het is anderhalve maand geleden. Over 4 weken ben ik alweer thuis, dus nog maar even genieten!

Groeten en tot het volgende verslag!

  • 07 Mei 2010 - 17:01

    Toos:

    Hoi Coen
    Toevallig zit ik net achter de computer nu je verslag binnen komt.
    Onze meiden hadden het ook erg naar hun zin gehad.
    Moe maar voldaan.
    En inderdaad nog een maand en dan ben je al weer thuis.
    Gaat toch snel zo'n stage zeker als je het leuk hebt.
    Groetjes Toos van Avendonk

  • 09 Mei 2010 - 13:36

    Lizet Bressers.:

    Johoo, Coen.
    Geniet er nog van de laatste 4 weken!!
    Groetjes uit Netersel
    Christian, Lizet Maartje en Tom

  • 11 Mei 2010 - 10:50

    Trudi Van Loon:

    Hoi Coen, Wauw, wat een leven heb jij zeg: Een uitdagende buitenlandse stage, allerlei nieuwe dingen leren, bekijken en doen. Hiermee bedoel ik zeker niet alleen je stageplaats............ook alle kroegjes, winkeltjes, woonwijken enz, enz worden door jou bezocht. En wij maar verlekkerd kijken naar jou foto's en lezen wat jij allemaal beleefd in Londen. (....was ik ook nog maar zo jong als jij dan zou ik ook alles aangrijpen om op interssante plaatsen stage te mogen lopen) Nou Coen geniet nog van je laatste maand in Londen en ik hoop van harte dat je gauw bericht krijgt dat je in sept. naar Maastricht mag. Op naar de Campus in Limburg!!!!
    groetjes, Trudi

  • 22 Mei 2010 - 08:15

    Christian Bressers:

    Hoi Koen,
    Er wordt er ook nog gewerkt, als ik dit zo lees ga je van het ene feest naar het andere. Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Coen

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 23933

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Stage in de Verenigde Arabische Emiraten

22 Augustus 2013 - 23 December 2013

Studeren in de Verenigde Staten

02 September 2012 - 18 Januari 2013

Studeren in Hong Kong

13 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Stage in London

Landen bezocht: