Laatste paar dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

31 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Alweer het laatste berichtje vanuit London.

Zoals ik de laatste keer heb verteld ben ik de laatste weken van mijn stage naar de hospitality afdeling gegaan. Erg leuk om weer wat anders te zien en doen. Hospitality is onderderverdeeld in coffee meetings and private diners. Ze hebben behoorlijk wat meeting rooms (50) die gedurende de dag bezet zijn en voorzien moeten worden van koffie enz. Vorige week ook begonnen met de privat diners. Dit is meer formeel en iets wat mij erg aanspreekt.

Heb de laatste weken veel aan mijn verslag moeten werken en het is gelukkig af nu. Wel heb ik nog wat leuke dingen gedaan hoor. Zo zijn we het weekend dat het super mooi weer was naar hyde park geweest en hebben we hier van de zon genoten. Ook nog gebarbecued bij ons appartement en afgelopen weekend naar Cambridge geweest. Dit is een stadje buiten London. Ongeveer anderhalf uur met de trein, maar dat is zeker de moeite waard geweest. Hele mooie oude stad met universiteiten en grote tuinen. Hier ook nog een boottochtje gedaan.

Nou dit was mijn laatste verslag vanuit London. Nog vier dagen werken en dan komen zaterdag Pap en Frits mij ophalen en ben ik weer terug in Nederland.

En owja, ik ben aangenomen op de hogere hotelschool in Maastricht! Dus daar ga ik beginnen in september.

De groeten en tot in Nederland!

  • 01 Juni 2010 - 06:56

    Harrie En Toos:

    Hoi Coen
    Super zeg dat je bent aangenomen.
    Dus even lekker vakantie vieren en dan naar Maastricht.
    Linda is ook geslaagd voor school en gaat ook hbo doen (mwd).
    Coen nog een fijne laatste dagen en tot in Nederland
    Groetjes Toos

  • 01 Juni 2010 - 17:55

    Loed En Diane:

    Hey Coen,

    Ziet er goed uit daar in het park. Hartstikke leuk dat je in Maastricht bent aangenomen. Proficiat.

    Geniet nog maar even van de laatste dagen in de UK. We zullen jou waarschijnlijk zondag wel zien op het feest van Joep.

    Tot dan,

    Groetjes,
    Ome Loed en tante Diane.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Coen

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 23933

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Stage in de Verenigde Arabische Emiraten

22 Augustus 2013 - 23 December 2013

Studeren in de Verenigde Staten

02 September 2012 - 18 Januari 2013

Studeren in Hong Kong

13 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Stage in London

Landen bezocht: