Aijkiea, Wimbledon, Stappen en Tower of London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu Aijkiea, Wimbledon, Stappen en Tower of London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

Aijkiea, Wimbledon, Stappen en Tower of London

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

09 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo iedereen,

Het gaat nog steeds allemaal goed hier in Londen. De dagen gaan erg snel voorbij en weer een hoop leuke dingen meegemaakt.

Op mijn werk gaat alles zijn gangetje. Ben het grootste deel van de tijd nu werkzaam is het restaurant. Hier mag ik ook vaak meekijken met de supervisor wat erg leuk is. Zo af en toe nog werkzaam in de coffeebar.

Verder nog op een andere locatie werkzaam geweest van Artizian. Leuk om een keer te zien, maar deze locatie was veel kleiner en (daarom) rommeliger.

Ook nog twee trainingen gehad. Één training over schoonmaakmiddelen en andere over food and safety. Training was goed te volgen, examen wat moeilijker. Maar dat ik zo op veel plaatsen mee mag kijken is iets wat me heel erg aanspreekt.

Ook met Hans en Sophie weer wat leuke dingen gedaan. Zo zijn Hans en ik naar de Ikea geweest. Toen we de weg vroegen verstonden ze ons niet, maar ze spreken het hier dus uit als Aijkiea. Daar wat kleine dingetjes gekocht voor in ons appartement.

Verder zijn we nog naar Wimbledon geweest. Daar stukje verkeerd gelopen, maar hierdoor wel een heel mooi en rustig stukje van London gezien. Grote huizen, dure auto's, lokale bakker en je hoorde hier zelfs de vogeltjes fluiten.

Ook nog avondje gaan stappen, Liverpool street geweest en de Tower of London en National History Museum bezichtigd.

Verder bij dit reisverslag nog wat foto's van ons appartement.

Groetjes allemaal!

• 09 Maart 2010 - 21:20

Ome Christian:

Hoi Coen,
    Even een berichtje uit Netersel. Ik zie zo dat je wel veel aan het feesten bent. Zijn er ook nog dagen dat je moet werken?? Mooie stad he londen. Alleen het weer zou daar waarschijnlijk ook wel beter mogen zijn. Neefje het gaat je goed!! Groeten van mij en de rest van de familie.

• 15 Maart 2010 - 07:33

Harrie En Toos Van A:

Hoi Coen
    Het leven in Londen ben je zeker al helemaal gewend?
    De tijd gaat zo te horen ook snel.
    Nu wordt het voorjaar en kun je nog meer genieten van buiten.
    Nog veel plezier en tot volgend keer

• 15 Maart 2010 - 18:13

Mama:

Heey Coen, leuke foto's. Je hebt al veel leuke dingen gezien daar.Weet je nog dat we met zijn allen ook in de Tower of Londen zijn geweest? Is al wel weer een paar jaartjes geleden. Groetjes uit Reusel.

• 15 Maart 2010 - 18:44

Ellen:

Hee Coen,
    leuke foto's en zo te zien al veel gezien.
    de Tower Bridge herken ik ook nog wel hoor :)
    haha.
    maar vind het heel leuk dat je met mijn verjaardag naar huis komt.
    spreek je wel weer!

xx ellen.

• 17 Maart 2010 - 10:45

Joost:

ja zo krijg je wel veel reacties he ellen:P wimbledon, wat is dat? ik ken het alleen als tennistoernooi, wel gaaf als je die eentje heb bijgewoond:)
    haha leuk een toets over schoonmaakmiddelen, wat heb je daar allemaal bij geleerd?

groetjes Joost (vanaf de universiteit)

• 19 Maart 2010 - 10:45

Tante Heidi:

Hee Coen! Even nog een paar woordjes uit Blaal. Leuk die foto's van je appartement, zo krijg je een beetje een indruk van hoe je daat zit te wonen. Ziet er allemaal goed uit, en zo netjes ook...of was dit speciaal alleen voor de foto's zo mooi opgeruimd? Ik hoor hier links en rechts signalen van enkele nichtjes die je willen komen opzoeken in de meivakantie?? Maar daar zul jij nog wel meer van horen (als het allemaal doorgaat). Veel plezier nog daar en tot 'schrijvens' maar weer! Groetjuzzz!! X

• 21 Maart 2010 - 13:18

Tante Jannie:

Hey Coen

Bedankt voor je kaartje erg leuk.
    Reden voor mij om weer eens de foto's en verslagen te lezen uit Londen. Leuk appartement fijn werken en nog genoeg tijd over voor leuke dingen zo te zien.

Groetjes van ons allemaal

• 28 Maart 2010 - 19:27

Tante Diane:

Hallo Coen,

De foto's van je appartement zien er goed uit. Dat had ik niet gedacht van een studentenkamerin Londen. Ben je inmiddels gewend aan de drukte van de stad of mis je het groen om je heen ook een beetje. In de tuin zitten op op een balkon is er niet bij.

Je kunt uit de verslag in elk geval wel opmaken dat jij een leuke tijd meemaakt. Geniet ervan en maak veel contacten. Dat kan je altijd nog van pas komen.

Groeten van ons allemaal.

• 30 Maart 2010 - 19:41

Mireille:

Hey Coen !

Heb zelf even weer tijd om op het internet te kijken en omdat ik je niet online zie stuur ik je zo een berichtje.

De foto's zijn erg leuk en het appartement ziet er ook oke uit!

Veel plezier nog en groeten vanuit Rotterdam! xx