Het is bijna zover. - Reisverslag uit Reusel, Nederland van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu Het is bijna zover. - Reisverslag uit Reusel, Nederland van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

12 Januari 2010 | Nederland, Reusel

Na 5 maanden in Amsterdam te hebben stage gelopen ga ik nu naar London.
Ik zal hier 5 maanden gaan stage lopen bij Artizian Catering Services.

Tijdens mijn verblijf zit ik samen met twee klasgenoten in een appartement en zal ik jullie op de hoogte houden via dit dagboek.

Mijn spullen zijn gepakt en morgenvroeg vetrek ik met de trein naar London. Hier zal ik tegen het eind van de middag aankomen.
Het volgende berichtje zal dus vanuit Londen komen.

  • 12 Januari 2010 - 22:47

    Trudi Van Loon:

    Hello Coen,
    This will be the first message you get on your site. I whish you a good yourny to London. Sorry if I write something wrong but it has been a long time ago since I was on the Pius X! I am sure that it will be a great experience , have a nice stay in England, losts of greatings and I will follow you on this site..bye, bye

    Your aunty

  • 12 Januari 2010 - 22:58

    Frans Vd B:

    Coentje, veel plezier jonge! We hore je verhale hier wel!

    Frans

  • 13 Januari 2010 - 06:51

    Tommy:


    Meneer van Sambeeck Ik wens je veel plezier daar en zorg dat je ervan geniet. Weet je de plaats waar ze gemiddeld het meeste drinken per persoon is in engeland dus vergeet de paracetemol niet:P We horen hopelijk snel van je en ik hoop graag wat foto's te zien stage plek, Engeland, kamergenote:) en nog veel meer
    GENIET ERVAN!!

  • 13 Januari 2010 - 07:15

    Toos Van Avendonk:

    Hello Coen
    Heel veel plezier in Engeland.Wij zullen je van hieruit volgen.
    Succes.
    Groetjes Toos

  • 13 Januari 2010 - 07:31

    Maria Van Avendonk:

    Hello Coen

    Great to hear your study now takes you to London. Lots of succes.

    All the best
    Maria

  • 13 Januari 2010 - 08:35

    Tante Heidi:

    Leuk zo'n dagboek! We zullen je avontuur zeker gaan volgen. Groetjes en tot ziens!

  • 13 Januari 2010 - 13:19

    Thomas & Elise:

    Ha Coen

    Goeie reis en een fijne tijd in Engeland.

    Kind regards.

  • 13 Januari 2010 - 14:30

    Ellen:

    Hee Coen,
    heel veel plezier in Engeland!

    xx ellen.

  • 13 Januari 2010 - 16:04

    Linda V Avendonk:

    Heel veel plezierr..! en we blijven je volgen..!

  • 13 Januari 2010 - 17:18

    Linda Van Sambeeck:

    Coen, heel veel plezier in Londen! Leuk dat je we je kunnen volgen vanuit hier..
    Groetjes Linda

  • 15 Januari 2010 - 10:16

    Frits:

    nog veel plezier in londen, en ik blijf je dagboek volgen :).

  • 02 Februari 2010 - 09:36

    Tommy:

    hey coen
    Ik heb je verslag van de eerste dagen gelezen
    Leuk dat het je bevalt en vooral leuk dat je collega's ook zo goed zo bevallen
    Ik wens je nog veel plezier daar en ik hoop dat het weer daar niet zo slecht is als hier, hier is het alweer helemaal wit van de sneeuw
    houd ons op de hoogte dat is wel zo leuk bedankt

    Nog veel succes en plezier in london
    gr tommy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Reusel

Coen

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 23933

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Stage in de Verenigde Arabische Emiraten

22 Augustus 2013 - 23 December 2013

Studeren in de Verenigde Staten

02 September 2012 - 18 Januari 2013

Studeren in Hong Kong

13 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Stage in London

Landen bezocht: