De eerste daqen in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu De eerste daqen in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

De eerste daqen in Londen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

19 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties, het is erg leuk om deze te lezen.

Woensdagmorgen met mijn ouders vetrokken vanuit Tilburg naar Roosendaal via Breda. Maar in Breda werd onze geplande reis al verstoord door werkzaamheden aan het spoor. Dus gereisd via Dordrecht en uiteindelijk goed op tijd in Brussel aangekomen.

In Brussel half uurtje later als gepland vertrokken met de Eurostar en veilig aangekomen in Londen. Lekker chinees gegeten en optijd gaan slapen, want we waren erg moet van de reis.

De volgende ochtend engels ontbijt en naar de bank om account te openen. Hier lang bezig geweest en afscheid genomen van mijn ouders.

Vervolgens naar het appartement waar Sophie was aangekomen en samen met haar en haar moeder daarna de stad in en wat gegeten.

Paar uur later kwam ook Hans aan en onze kamers gepoetst. Het appartement was namelijk erg vies, maar gelukkig werd de rest van het huis de dag erna door schoonmakers gedaan.

Vrijdag, zaterdag en zondag samen met Hans en Sophie de stad wat verkend en aankleding voor ons appartement gekocht.

Zo zijn we o.a. bij Covent Garden, Regent's Park ( waar je de eekhoorns kunt aaien ), Harrods, Tower Bridge, London Bridge, Buckingham Palace en Piccadilly Circus geweest. En op zaterdagavond gaan stappen. ( hiervan wat foto's toegevoegd )

De volgende keer meer over mijn eerste dagen stage. Ik hoop dan ook foto's van het appartement te hebben.

• 20 Januari 2010 - 16:27

Linda V Avendonk:

Hee Coen,
    Wat leuk dat je er foto's bij hebt gedaan..! Bevalt t appartement goed?
    Ik herken piccadilly circus nog wel van toen ik in londe ben geweest..
    Heel veel plezier op je stage!

Groetjess Linda

• 20 Januari 2010 - 19:34

Lizet Bressers.:

Hoi Coen.
    Kei leuk dat je een digitaal dagboek bij houdt. Zo kan heel de familie goed op de hoogte blijven.
    Wij wensen je veel succes met je stage en veel plezier in Londen.
    Ook alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, want morgen ben je dan toch echt jarig. Groetjes uit Netersel Christian, Lizet, Maartje en Tom.

• 21 Januari 2010 - 10:31

Marloes:

Heeey Coen!

Goed dat de reis (ongeveer) goed is verlopen, en dat het appartement al wat aangekleed begint te raken!

Heel veel plezier op je stage. Ik ben benieuwd naar de verhalen ;)

Groetjes,
    Marloes

• 21 Januari 2010 - 15:35

Ellen:

hee coen,
    proficiat hé!
    en leuk al die foto's
    hoop dat ik er meer van kan zien,
    en leuk om zo jou bij te houden :)

X ellen.

happy birthday to joe-oe
    happy birthday toooooooo,
    joeoeoeoeoeoeoeoe!!!
    Hiep, hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaa.

gefeiciteerd en een hele gezellige engelse verjaardag. groetjes uit Reusel.
    Jos, Trudi, Anneke, Moniek

• 21 Januari 2010 - 16:29

Oma Van Avendonk:

Hallo Coen,
    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ook al zit je in Engeland toch denk ik op je verjaardag aan jou.

groetjes, Oma van Avendonk

• 21 Januari 2010 - 17:51

Familie Van Sambeeck:

Heee coen!!
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardaag!!
    leuk dat je er foto's op hebt gezet..
    Groetjes Oma, Hans, Jannie, Linda, Bart, Harm, Lars en Mark!

• 21 Januari 2010 - 18:37

Frits.:

Proficiat he coen
    nog veel plezier in londen

• 21 Januari 2010 - 20:07

Harrie En Toos:

Hoi Coen
    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Apart om jarig te zijn in het buitenland he.
    Maar niet minder leuk.
    Geniet ervan en drink er een borrel op.
    Groetjes ome Harrie en tante Toos

• 21 Januari 2010 - 20:13

Rob Corstiaans:

Coen proficiat met je verjaardag!!

klinkt goed zo allemaal leuke dingen doen in londen. smaakt het bier daar ok zo goed als hier in reusel?? of ist allemaal nog wennen?

ik wens jullie iig nog veel plezier en leerzame 5 maanden en als je me mist kun je me altijd eventjes bellen haha

have fun!!!

de groeten uit reusel

• 22 Januari 2010 - 18:02

Joost:

heej,
    gefeliciteerd met je verjaardag!
    Voel je je al een beetje thuis in je eigen huisje, nu je het hebt schoon gemaakt en aangekleed?
    Je zal er vast leuke tijd hebben met Hans en Sophie;).

je broertje:P

ps. leuke foto's;)

• 26 Januari 2010 - 23:46

Frans Heidi & Kids:

Hello there!
    Al een beetje geacclimatiseerd? Leuke foto's. Interessant, hè, zo'n grote stad te verkennen? Er is altijd leven en overal is wat te doen. Dan is Reusel(of Bladel) toch maar een beetje pietleuterig, of niet? Bevalt je werk een beetje? Je wordt wel verwent zo, zonder avond- en weekenddiensten. Maar ja, dan heb je meer tijd om lekker te sight-see'en! Veel plezier, we kijken uit naar meer foto's! Take care!

• 27 Januari 2010 - 18:12

Paul Van Limpt:

Good busy Coen! Ik weet nog goed, die ene keer ongeveer een jaar geleden toen ik je van Tilburg CS naar huis heb gebracht: Jij had grootste, buitenlandse plannen. En een man van je woord ben je, zo blijkt maar weer eens! Veel plezier.