Eric Prydz, Bitterballen en Amstelbier - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu Eric Prydz, Bitterballen en Amstelbier - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

Eric Prydz, Bitterballen en Amstelbier

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

17 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik heb weer even de tijd gevonden om een reisverslagje te schrijven over de afgelopen weken.

Allereerst over mijn werk. Na 3 weken werkzaam te zijn geweest in de coffeebar de 4de week begonnen in het restaurant. Iets waar ik erg blij mee ben, want het werk in de coffeebars werdt wat eentonig en ik had hier geen uitdaging meer.

In het restaurant heb ik meegedraaid op verschillende afdelingen. Allereerst met het ontbijt en vervolgens bij lunch. Zo hebben ze o.a. een salade -en deli(sandwich)bar en een hot counter. Ik vond deze week erg leuk, vooral omdat je dan afwisseld werk hebt en steeds een nieuwe uitdaging krijgt. Iets wat me erg aanspreekt. Het vroege opstaan ( 5 uur ) was wel erg wennen.

De week erna begonnen met het meelopen met de supervisor (leidinggevende) van het restaurant en dat is ook weer erg leuk, want je leert weer nieuwe dingen. Maar hierover de volgende keer meer.

Verder nog een healt & safety training gehad via mijn werk. Het volgen van deze training ging prima, maar het examen in het engels was toch even wat moeilijker.

Verder ook nog met Hans en Sophie wat leuke dingen gedaan. Zo zijn we naar de Millennium Dome geweest. Dit is een heel groot evenementencomplex. Binnen in het complex worden de concerten enz. gegeven, maar daaromheen heb je nog vele restaurants, een bioscoop en discotheken. Erg indrukwekkend.

Hier zijn we 's middags naar de bioscoop geweest ( Sherlock Holmes ) en 's avonds naar een discotheek waar Eric Prydz draaide.

Verder hebben we ook weer eens genoten van de hollandse bitterballen en Amstelbier in een nederlandse pub: "De Hems". Helaas werden er niet zo veel nederlandse nummers gedraaid, omdat de meerderheid engels was. Maar het was toch zeker een gezellige avond.

Dit was het weer. De groeten en see you next time!

• 17 Februari 2010 - 21:49

Ella:

Heey Coen
    Leuk verslag.De Millennium Dome zou ik ook wel eens willen zien. Ja, en bier hebben we hier ook genoeg gehad de laatste dagen.
    Groetjes van ons allemaal.

• 18 Februari 2010 - 12:13

Harrie En Toos:

Hoi Coen
    Zo te horen heb je de carnaval niet echt gemist.
    Alles is hier weer achter de rug. Het is gezellig geweest.
    Veel plezier nog daar entot volgend keer

• 25 Februari 2010 - 20:54

Christian, Lizet, :

Johoo, Coen.
    Fijn dat je stage zo afwisselend is en volgens mij heb je het goed naar je zin daar in London. Ik ben een dagje met jullie mam naar de huishoudbeurs geweest in Amsterdam. Het was daar kei gezellig!! Ook heb ik van een afstand nog het hotel gezien waar jij gewerkt hebt.
    Nou Coen, dit jaar kun je niet zeggen dat je niet in de grote stad bent geweest, Amsterdam, nu Londen en op de huishoudbeurs heeft jullie mam een reisje naar Parijs geregeld.
    Super toch, vind je niet!!
    Groetjes uit Netersel, van de Bressertjes.

• 05 Maart 2010 - 13:43

Ilse Apollo:

ha coen!!

super grappig om te lezen!! ik ben ook bij Hems paar keer geweest met collega's die vonden het helemaal geweldig de nederlandse patat oorlog, bitterballen en kaassoufles haha! Tegenover de Hems zit Oneal! Dit is een pub met 4 verdiepingen op de bovenste verdieping draaien ook wel eens bandjes etc...ook leuk om een keer te kijken!! en op leicester square zit op de hoek All bar One dit is heel gezellg om even wat te drinken/eten etc!

heel veel plezier nog en vooral geniet ervan!! voordat je het weet zit je weer thuis!!

xx ilse

• 08 April 2010 - 15:23

Joost Van Limpt:

smaakt het bier daar een beetje en kun je daar goed op stap veel plezier groeten