Begin stage en vrije weekenden - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu Begin stage en vrije weekenden - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Coen Sambeeck - WaarBenJij.nu

Begin stage en vrije weekenden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Coen

31 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Er zijn weer twee weken voorbij, dus weer tijd voor een reisverslagje. Iedereen die mij op een of andere manier heef gefeliciteerd, Bedankt!

Maandag 18 Januari begonnen met mijn stage. Ik loop stage voor Artizian Catering Services. Ik ben vooral werkzaam bij de Commerzbank in London. Dit is een heel groot bankgebouw en Artizian verzorgt hiervoor de 2 coffeebars ( Costa en Illy ) Hospitality ( Dit zijn vergaderruimtes die de mensen van de bank kunnen afhuren ) en het restaurant ( ontbijt en lunch ).

De eerste week begonnen in coffeebar Illy. Dit was erg leuk om mee te draaien. Ook de tweede week ben ik nog werkzaam geweest in deze coffeebar. Wel ben ik in de tweede week al gaan meehelpen in het restaurant tijdens de lunch en dan vooral achter de kassa. Zodat ik het systeem leerde kennen en de gerechten die ze serveren.

Ik heb het erg naar mijn zin op stage. Leuke, jonge, internationale collega's. Ook al een aantal trainingen en bijeenkomsten van het bedrijf mogen volgen over voedselhygiëne, brandveiligheid enz.

Verder zijn mijn werktijden ongeveer altijd hetzelfde: van 9.00 uur tot 17.30 uur. Ik reis dus altijd in de spits en dan moet je lekker proppen in de ondergrondse.

Eerste week hadden Sophie en Hans ook nog werktijden overdag, waardoor we vaak samen konden eten. Tweede week was dit niet meer het geval.

Ook de weekenden nog vrij geweest samen en een aantal dingen bezocht. Zo zijn we naar de Big Ben / House of Parlement, London Eye, Britisch museum, Tiger Tiger ( uitgaansgelegenheid ) en een engelse pub geweest. En hier genoten van de fish and chips.

Sophie is vandaag werken en ga zo even kaartspelletje doen met Hans. Tot de volgende keer!

Ps. Mijn engelse adres is:

14 Theseus House
Blair street
Poplar
London E14 0QA

  • 01 Februari 2010 - 21:49

    Diane Van Sambeeck:

    Hallo Coen,

    Leuk om te lezen dat je het prima naar je zin hebt. Jij hebt in elk geval al een aantal leuke dingen gedaan in Londen.
    We volgen je verslag op afstand, maar als je weer thuis bent kun jij ons vast wel van leuke tips voorzien om in Londen te gaan bezoeken. Ome Loed en ik zijn er in elk geval nog nooit geweest.

    Veel plezier de komende tijd en tot gauw.

    Groeten,
    tante Diane.

  • 02 Februari 2010 - 21:39

    Frans V/d Borne:

    Hee Coentje,

    goed te doen daar zie/lees ik wel! Ik ben van t weekend ook 2 dage in Londen geweest, helaas geen tijd gehad om je appartement te kunnen zien. Goeie pubs daar, maar daar zul jij alles van weten ;)

    Veel plezier nog!

    Gr Frans

  • 05 Februari 2010 - 09:57

    Toos Van Avendonk:

    Hoi Coen
    Fijn om te lezen dat het begin goed is.
    Toch altijd spannend zo'n buitenlandse ervaring.We lezen je verhalen met plezier en kijken uit naar het volgende verslag.
    Groetjes vanaf de Franse hoef in Bladel.
    Toos Harrie en de rest

  • 09 Februari 2010 - 19:45

    Rein:

    Hey Coen,

    Leuk om te horen dat je het goed naar je zin hebt daar! En ben je al een beetje gewent aan da donker bier.. of hebben ze toch ook wel gewoon bier? Heel veel plezier nog!

    De groeten uit Reusel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Coen

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 23933

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 06 Augustus 2014

Stage in de Verenigde Arabische Emiraten

22 Augustus 2013 - 23 December 2013

Studeren in de Verenigde Staten

02 September 2012 - 18 Januari 2013

Studeren in Hong Kong

13 Januari 2010 - 05 Juni 2010

Stage in London

Landen bezocht: